miércoles, 15 de febrero de 2012

Consecuencias de la reforma laboral

Benvid@s ó blog do comité de empresa de Netex, un blog que está pensado para ampliar a comunicación entre o comité de empresa e todol@s traballadores e traballadoras da empresa Netex.

Gustaríanos comezar este blog con mellores novas pero desgraciadamente temos que falaros do que nos vai supoñer ós/ás traballadores e traballadoras, a nova reforma laborla que o actual goberno do PP levou a cabo de xeito unilateral. Nun breve tríptico (CCOO) podedes ver o que vai supor de aquí en diante no que ó enterno laboral refírese. 

Bienvenid@s al blog del comité de empresa de Netex, un blog que está pensado para ampliar la comunicación entre el comité de empresa y tod@s l@s trabajadores y trabajadoras de la empresa Netex.

Nos gustaría empezar este blog con mejores noticias pero desgraciadamente tenemos que hablaros de lo que nos va a suponer a l@s trabajadores y trabajadoras la nueva reforma laboral que el actual gobierno del PP ha llevado a cabo de forma unilateral. En un breve tríptico (CCOO) podéis ver lo que va a suponer de aquí en adelante en lo que al entorno laboral se refiere.